Kies een categorie
Home Klantenservice Verzenden Mijn bestelling is niet compleet

Mijn bestelling is niet compleet

Wij willen graag dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. En jij natuurlijk ook! Daarom verzenden we bestellingen soms vanuit verschillende winkelmagazijnen en sinds de lockdown ook vanuit onze winkels. Dit wil zeggen dat je verschillende pakketjes ontvangt. Soms komen die pakketjes op verschillende dagen binnen, nog eventjes geduld dus! Heb je na vijf werkdagen nog niet alles binnen? Dan kan je contact met ons opnemen. 

Betaal ik dan meer verzendkosten?

Natuurlijk niet! Voor één bestelling betaal je één keer verzendkosten. Ook als wij jouw bestelling in meerdere pakketten versturen. Het kan wel voorkomen dat op beide afleverbonnen verzendkosten staan. Je hoeft ze maar één keer te betalen!

Als er echt iets ontbreekt

Ontbreekt er écht iets in je bestelling? Of is een artikel beschadigd? Dat is heel vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons een mail en we helpen je graag verder!