Klachten en garantie



Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie, dit geldt overigens ook voor artikelen in de sale. Heb je een vraag over je bestelling? Of zijn je nieuwe schoenen binnen een korte periode kapot gegaan? Ondanks alle kwaliteitscontroles kan het voorkomen dat een artikel niet de kwaliteit heeft waar we naar streven.

Klachtenprocedure

Wij vragen je om met het artikel én het aankoopbewijs naar een Scapino winkel bij je in de buurt te gaan. Een kopie van een bankafschrift volstaat ook als betaalbewijs. Als je het artikel via de webshop hebt besteld, neem dan de bevestiging van je bestelling mee. Onze collega’s in de winkel zullen de klacht beoordelen en je vervolgens een passende oplossing bieden. Je kunt hierbij denken aan een gratis reparatie of een vervangend artikel. Is er duidelijk slijtage door intensief gebruik en/of verkeerd gebruikt, dan vervalt je recht op garantie.
 

Achteraf betalen via AfterPay

Heb je vragen of opmerkingen over de betaling aan AfterPay? Neem dan contact op met de afdeling Klantenservice van AfterPay, zij helpen je graag verder. Ze zijn telefonisch bereikbaar via 0900 4050602 (70 ct p/g) of per e-mail klantenservice@afterpay.nl