Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Maatregelen coronavirus

 

Sluiting Scapino-winkels

Na de bekendmaking van de lockdown is het duidelijk geworden dat we helaas genoodzaakt zijn alles Scapino-winkels te sluiten. Deze zijn dan ook in ieder geval vanaf 15 december t/m 19 januari gesloten. Helaas kan je dan niet meer voor je schoenen, kleding en accessoires terecht in de Scapino-winkels.

Online bestellingen

Wel kan je nog altijd in onze webshop je favoriete producten bestellen. Wat dacht je bijvoorbeeld van een comfortabel huispak of nieuwe kleding? Je kan ook super gave sale artikelen shoppen in onze webshop. Bestel optijd om teleurstelling te voorkomen! Voor de bestellingen via de webshop zijn er 3 belangrijke veranderingen:

  • Retourperiode wordt verlengd naar 60 dagen.
  • Het afhalen van online bestellingen in de winkels is helaas niet mogelijk, maar wij bezorgen jouw pakketje graag bij jou thuis met PostNL. Ook zijn medewerkers van onze winkels ingezet om je pakketje bij jou thuis te bezorgen. Lees hierover meer!
  • Mocht jouw pakketje al in één van onze winkels klaarliggen, dan kan je telefonisch contact opnemen met de desbetreffende winkel. Zo kunnen we samen tot een passende oplossing komen. 

Bedankt voor je begrip

Wij doen ons uiterste best om jou de beste service te bieden in deze uitzonderlijke situatie. We hopen op jullie begrip en verwelkomen jullie graag snel weer in onze winkels wanneer dat mogelijk is!

Wanneer er meer duidelijk is of maatregelen veranderen, houden we jullie hier uiteraard van op de hoogte via de webshop, de socials en de nieuwsbrief. Dus houd deze in de gaten!

Veelgestelde vragen rondom de coronamaatregelen


Hoelang blijven de Scapino-winkels dicht?
Zoals het nu lijkt blijven de winkels voorlopig t/m 19 januari gesloten.

Mijn webshop bestelling is naar een filiaal gestuurd. Hoe kan ik deze toch nog ontvangen?
Ligt je pakketje klaar in een Scapino winkel? Dan kan je deze helaas niet ophalen, aangezien alle winkels dicht zijn. Je kan telefonisch contact opnemen met de desbetreffende winkel om samen tot een passende oplossing te komen. Op deze manier kan jij toch genieten van je aankoop.

Kan ik mijn bestelling nog naar een winkel laten bezorgen?
De optie om je bestelling te laten bezorgen in een Scapino-winkel is helaas niet meer mogelijk. Het is voorlopig alleen mogelijk om je bestelling thuis of bij een PostNL afhaalpunt te laten bezorgen.

Hoe kan ik nu een artikel retourneren of ruilen?
Het ruilen of retourneren van je gekochte artikelen is helaas niet meer mogelijk in de winkel, aangezien deze gesloten zijn. Je kan je pakketje wel op eigen kosten retourneren via een pakketdienst. De retourtermijn is verlengd naar 60 dagen. Ruilen is helaas niet mogelijk.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen. We adviseren je om contact op te nemen met de desbetreffende winkel.

 

Staat je vraag niet tussen de bovenstaande vragen? Dan staan wij altijd voor jullie klaar en kan je terecht bij onze klantenservice via info@scapino.nl.