Kies een categorie
Home Acties en Nieuws Nieuws Tijdelijke geen Scapino account


Scapino blijft Jouw Scapino!

Alleen: vanaf 13 december kun je niet meer inloggen op je ‘Mijn Scapino’-account. Scapino is op weg naar een nieuw Scapino. Achter de schermen zijn we daarmee al heel hard aan de slag. Zodat we je begin volgend jaar kunnen verrassen met het nieuwe Scapino. Met nog betere kwaliteit tegen nog scherpere prijzen. Met een nieuwe uitstraling.

Dat betekent ook dat we eerst alle ‘Mijn Scapino’-accounts gaan sluiten. Jouw gegevens en ook je verlanglijstje gaan we verwijderen. Tot 13 december kun je deze nog gebruiken. Daarna niet meer.

FAQ

Wat gebeurt er met mijn account?
Dat gaan we 13 december verwijderen. Daarna kun je daar meer bij. Ook wij niet.

Kan ik mijn verlanglijstje bewaren?
Ook je verlanglijstje verdwijnt. Heb je er artikelen op staan? Maak dan even een printscreen, zodat je ‘m nog achter de hand hebt. Of ga opnieuw lekker snuffelen op onze website.

Hoe kan ik mijn bestellingen dan volgen?
Wanneer je een bestelling geplaatst hebt, krijg je via de mail een track & trace-code. Met deze code kun je precies volgen waar jouw pakket is.

Is dit tijdelijk?
Ja! In de loop van 2017 kun je een nieuw account aanmaken. En een verlanglijstje natuurlijk.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt…
Je kunt nog t/m 12 december een nieuw wachtwoord opvragen. Maar ook deze is daarna niet meer bruikbaar.