Cookies

Cookies, lekker. En functioneel. Met cookies maken we onze website beter en persoonlijker voor jou. Denk aan functionele cookies die de website goed laten werken. En analytische cookies waarmee we de website verbeteren. Met tracking cookies laten we jou persoonlijke content zien. Alles is dus op jou afgestemd. Superhandig. Als je onze website op deze wijze wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dit doe je door op "Oké" te klikken. Liever geen cookies? Hou er dan rekening mee dat de website wat minder goed werkt.

Kies een categorie
Home Klantenservice Klachten en garantie Ik heb een beschadigd artikel ontvangen

Artikel is beschadigd, wat moet ik doen?

Je hebt een beschadigd artikel ontvangen van Scapino. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We lossen het dan ook graag voor je op. Ga met het beschadigde artikel en de bon naar een Scapino-winkel. Daar kan je het gemakkelijk retourneren. Natuurlijk helpt ons winkelpersoneel je graag.

Kan ik ook contact opnemen met de klantenservice?

Dat mag wel, maar we raden je aan om naar een Scapino-winkel te gaan. Op afstand is het namelijk lastiger te beoordelen. Bovendien kost de retournering en terugbetaling dan wat meer tijd. We helpen je daarom liever in de winkel. Daar kunnen we gelijk een oplossing voor je regelen!

Vervangend artikel

Wil je een vervangend artikel? Dan krijg je dat natuurlijk gelijk mee als het op voorraad is in de winkel. Is het niet voorradig, dan kan je het opnieuw bestellen in de webshop. Zo zorgen we ervoor dat je alsnog veel plezier hebt van het bestelde artikel!