Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Klantenservice Klachten en garantie Ik heb een beschadigd artikel ontvangen

Artikel is beschadigd, wat moet ik doen?

Je hebt een beschadigd artikel ontvangen van Scapino. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We lossen het dan ook graag voor je op. Ga met het beschadigde artikel en de bon naar een Scapino-winkel. Daar kan je het gemakkelijk retourneren. Natuurlijk helpt ons winkelpersoneel je graag.

Kan ik ook contact opnemen met de klantenservice?

Dat mag wel, maar we raden je aan om naar een Scapino-winkel te gaan. Op afstand is het namelijk lastiger te beoordelen. Bovendien kost de retournering en terugbetaling dan wat meer tijd. We helpen je daarom liever in de winkel. Daar kunnen we gelijk een oplossing voor je regelen!

Vervangend artikel

Wil je een vervangend artikel? Dan krijg je dat natuurlijk gelijk mee als het op voorraad is in de winkel. Is het niet voorradig, dan kan je het opnieuw bestellen in de webshop. Zo zorgen we ervoor dat je alsnog veel plezier hebt van het bestelde artikel!