Cookies

Cookies, lekker. En functioneel. Met cookies maken we onze website beter en persoonlijker voor jou. Denk aan functionele cookies die de website goed laten werken. En analytische cookies waarmee we de website verbeteren. Met tracking cookies laten we jou persoonlijke content zien. Alles is dus op jou afgestemd. Superhandig. Als je onze website op deze wijze wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dit doe je door op "Oké" te klikken. Liever geen cookies? Hou er dan rekening mee dat de website wat minder goed werkt.

Kies een categorie

Bestellen lukt niet, wat moet ik doen?

Soms lukt het niet om af te rekenen als je je winkeltas hebt gevuld. Vervelend, want je wil natuurlijk wel graag bestellen. Lees hier waarom het bestellen niet lukt en hoe je alsnog kan bestellen!

Een of meerdere artikelen zijn niet meer op voorraad

Let op: dit komt vooral vaak voor als je je winkeltas al eerder gevuld hebt. Heb je bijvoorbeeld vanmorgen je winkeltas gevuld en wil je nu afrekenen, omdat je nu korting krijgt? Dan kan het zijn dat een of meerdere artikelen inmiddels niet meer op voorraad zijn. We houden het artikel namelijk niet voor je vast zodra het in je winkeltas staat. Een winkeltas met een niet-voorradig artikel afrekenen lukt niet. Je lost dit op door het artikel uit je winkeltas te halen.

Welk artikel is niet meer op voorraad?

Dit staat niet vermeld in je winkeltas. Je kan wel op de artikelen klikken. Je gaat dan naar de productpagina. Hier kan je zien of jouw maat er nog is. Staat er een streepje door je maat? Dan is het artikel uitverkocht. Zo zie je welk artikel je uit je winkeltas moet halen. De rest van je bestelling kan je vervolgens gewoon afrekenen.

Afrekenen met AfterPay lukt niet

Krijg je een foutmelding wanneer je wil afrekenen met AfterPay? Als je voor het eerst betaalt met AfterPay, dan is het maximale bestelbedrag € 75,-. Voor meer informatie over betalen met AfterPay bekijk je de pagina met veelgestelde vragen over AfterPay.