Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie

Bestellen lukt niet, wat moet ik doen?

Soms lukt het niet om af te rekenen als je je winkeltas hebt gevuld. Vervelend, want je wil natuurlijk wel graag bestellen. Lees hier waarom het bestellen niet lukt en hoe je alsnog kan bestellen!

Een of meerdere artikelen zijn niet meer op voorraad

Let op: dit komt vooral vaak voor als je je winkeltas al eerder gevuld hebt. Heb je bijvoorbeeld vanmorgen je winkeltas gevuld en wil je nu afrekenen, omdat je nu korting krijgt? Dan kan het zijn dat een of meerdere artikelen inmiddels niet meer op voorraad zijn. We houden het artikel namelijk niet voor je vast zodra het in je winkeltas staat. Een winkeltas met een niet-voorradig artikel afrekenen lukt niet. Je lost dit op door het artikel uit je winkeltas te halen.

Welk artikel is niet meer op voorraad?

Dit staat niet vermeld in je winkeltas. Je kan wel op de artikelen klikken. Je gaat dan naar de productpagina. Hier kan je zien of jouw maat er nog is. Staat er een streepje door je maat? Dan is het artikel uitverkocht. Zo zie je welk artikel je uit je winkeltas moet halen. De rest van je bestelling kan je vervolgens gewoon afrekenen.

Afrekenen met AfterPay lukt niet

Krijg je een foutmelding wanneer je wil afrekenen met AfterPay? Als je voor het eerst betaalt met AfterPay, dan is het maximale bestelbedrag € 75,-. Voor meer informatie over betalen met AfterPay bekijk je de pagina met veelgestelde vragen over AfterPay.