Cookies

Cookies, lekker. En functioneel. Met cookies maken we onze website beter en persoonlijker voor jou. Denk aan functionele cookies die de website goed laten werken. En analytische cookies waarmee we de website verbeteren. Met tracking cookies laten we jou persoonlijke content zien. Alles is dus op jou afgestemd. Superhandig. Als je onze website op deze wijze wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dit doe je door op "Oké" te klikken. Liever geen cookies? Hou er dan rekening mee dat de website wat minder goed werkt.

Kies een categorie

Waarom is mijn betaling niet gelukt?

Waar techniek is gaat soms ook wel eens wat mis. Hier leggen wij uit welke situatie zich voor kan doen tijdens het afrekenen en wat de vervolgstap is. De bestelling is alleen met succes geplaatst als alle stappen zijn doorlopen en de transactie gelukt is.

Situatie 1: alle stappen doorlopen en het geld is afgeschreven

Dan is de order geplaatst en hoef je niet opnieuw te bestellen.

Situatie 2: storing en het geld is niet afgeschreven

  1. Gaat het om een storing bij de bank? Dan word je automatisch teruggestuurd om een nieuwe betaalmethode te kiezen.
  2. Lukt dit niet en heb je de laatste maat besteld? Wacht dan 15 minuten met opnieuw bestellen, het artikel is dan weer beschikbaar.

Situatie 3: melding Achteraf betalen via AfterPay: (op dit moment) niet mogelijk

  1. Neem contact met de klantenservice van AfterPay om de (tijdelijke) oorzaak te achterhalen. Het telefoonnummer is 020-7230270 standaard provider kosten) en het e-mailadres is: klantenservice@afterpay.nl.
  2. Wil je liever anders betalen? Ga terug en kies een andere betaalmethode.