Kies een categorie

Waarom is mijn betaling niet gelukt?

Waar techniek is gaat soms ook wel eens wat mis. Hier leggen wij uit welke situatie zich voor kan doen tijdens het afrekenen en wat de vervolgstap is. De bestelling is alleen met succes geplaatst als alle stappen zijn doorlopen en de transactie gelukt is.

Situatie 1: alle stappen doorlopen en het geld is afgeschreven

Dan is de order geplaatst en hoef je niet opnieuw te bestellen.

Situatie 2: storing en het geld is niet afgeschreven

  1. Gaat het om een storing bij de bank? Dan word je automatisch teruggestuurd om een nieuwe betaalmethode te kiezen.
  2. Lukt dit niet en heb je de laatste maat besteld? Wacht dan 15 minuten met opnieuw bestellen, het artikel is dan weer beschikbaar.

Situatie 3: melding achteraf betalen via Riverty: (op dit moment) niet mogelijk

  1. Neem contact met de klantenservice van Riverty om de (tijdelijke) oorzaak te achterhalen. Het telefoonnummer is 020-7230270 standaard provider kosten) of kijk op https://my.riverty.com/nl-nl/support/faq?type=contact
  2. Wil je liever anders betalen? Ga terug en kies een andere betaalmethode.