Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Klantenservice Verzenden Geen bevestiging ontvangen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Na je bestelling krijg je een orderbevestiging. Zo weet je dat je bestelling is gelukt. Heb jij geen orderbevestiging gekregen? Dat kan verschillende oorzaken hebben:

  • De orderbevestiging is nog niet verzonden. Dit gebeurt enkele minuten na het voltooien van de bestelling. Een half uur na de bestelling zou je er dus zeker één moeten hebben.
  • De bevestigingsmail is in je spam inbox terechtgekomen. Controleer dit altijd even voordat je contact met ons opneemt. (Geloof ons, je ziet het gemakkelijk over het hoofd!)
  • De bestelling is (nog) niet voltooid. Weet je zeker dat je de bestelling hebt afgerond? Dan heb je de pagina ‘Hartelijk bedankt voor je bestelling!’ gezien.

Indien je geen bevestiging hebt ontvangen, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Stuur ons een mail of neem telefonisch contact op. We helpen je graag verder!