Cookies

Cookies, lekker. En functioneel. Met cookies maken we onze website beter en persoonlijker voor jou. Denk aan functionele cookies die de website goed laten werken. En analytische cookies waarmee we de website verbeteren. Met tracking cookies laten we jou persoonlijke content zien. Alles is dus op jou afgestemd. Superhandig. Als je onze website op deze wijze wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dit doe je door op "Oké" te klikken. Liever geen cookies? Hou er dan rekening mee dat de website wat minder goed werkt.

Kies een categorie
Home Klantenservice Verzenden Geen bevestiging ontvangen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Na je bestelling krijg je een orderbevestiging. Zo weet je dat je bestelling is gelukt. Heb jij geen orderbevestiging gekregen? Dat kan verschillende oorzaken hebben:

  • De orderbevestiging is nog niet verzonden. Dit gebeurt enkele minuten na het voltooien van de bestelling. Een half uur na de bestelling zou je er dus zeker één moeten hebben.
  • De bevestigingsmail is in je spam inbox terechtgekomen. Controleer dit altijd even voordat je contact met ons opneemt. (Geloof ons, je ziet het gemakkelijk over het hoofd!)
  • De bestelling is (nog) niet voltooid. Weet je zeker dat je de bestelling hebt afgerond? Dan heb je de pagina ‘Hartelijk bedankt voor je bestelling!’ gezien.

Indien je geen bevestiging hebt ontvangen, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Stuur ons een mail en dan zullen we je zo snel mogelijk verder helpen. Helaas is het tijdelijk door de enrome drukte niet meer mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen. Excuses voor het ongemak