Cookies

Cookies, lekker. En functioneel. Met cookies maken we onze website beter en persoonlijker voor jou. Denk aan functionele cookies die de website goed laten werken. En analytische cookies waarmee we de website verbeteren. Met tracking cookies laten we jou persoonlijke content zien. Alles is dus op jou afgestemd. Superhandig. Als je onze website op deze wijze wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dit doe je door op "Oké" te klikken. Liever geen cookies? Hou er dan rekening mee dat de website wat minder goed werkt.

Kies een categorie
Home Klantenservice Klachten en garantie Ik heb een kapot artikel ontvangen

Ik heb een kapot artikel ontvangen, kan ik het retourneren?

O nee, je hebt een bestelling gedaan bij Scapino en je krijgt een kapot artikel. Vervelend natuurlijk! Daarom zoeken we graag samen met jou naar een oplossing. Natuurlijk kan je het artikel gewoon retourneren. Breng het naar de Scapino-winkel bij jou in de buurt.

Bellen met de klantenservice of naar de winkel?

Wij adviseren om met een defect artikel terug te gaan naar de winkel. Daar kunnen we je namelijk het snelst een oplossing bieden. De winkelmedewerker neemt het product terug en regelt dat jij je geld terugkrijgt. Of dat je een vervangend artikel van ons krijgt. Via de klantenservice gaat hier wat meer tijd overheen. Voor de snelste oplossing ga je dus altijd naar de winkel!

Altijd een goede oplossing

Tevreden klanten zijn voor ons heel belangrijk. Daarom zoeken we de beste oplossing voor jou. Zo kan de winkelmedewerker aanbieden om het betaalde bedrag terug te betalen. Ook is het mogelijk om een vervangend artikel te krijgen.