Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Klantenservice Klachten en garantie Ik heb een klacht over een artikel

Ik heb een klacht over een artikel

Heb je een klacht over een van onze artikelen? Wat jammer! We zoeken natuurlijk graag een oplossing samen met jou. Neem het artikel en de bon mee naar een van onze winkels. Daar helpt een medewerker je graag verder.

Kan ik bij een klacht contact opnemen met de klantenservice?

Wij hebben liever dat je met een klacht naar de winkel gaat. Waarom? Omdat we dan direct een oplossing voor je kunnen vinden. Bij de klantenservice zijn we afhankelijk van foto’s van een beschadigd of kapot artikel. Bovendien duurt de terugbetaling of verzending van een nieuw artikel wat meer tijd dan in de winkel. Wil je snel geholpen worden? Ga dan even langs bij de Scapino-winkel bij jou in de buurt!

Nieuw artikel of geld terug

Een kapot artikel vervangen we natuurlijk graag voor je. Liever je geld terug? Dat kan ook. Overleg je mogelijkheden met de winkelmedewerker. Wij willen graag dat jij tevreden weer naar huis gaat.