Cookies

Cookies, lekker. En functioneel. Met cookies maken we onze website beter en persoonlijker voor jou. Denk aan functionele cookies die de website goed laten werken. En analytische cookies waarmee we de website verbeteren. Met tracking cookies laten we jou persoonlijke content zien. Alles is dus op jou afgestemd. Superhandig. Als je onze website op deze wijze wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dit doe je door op "Oké" te klikken. Liever geen cookies? Hou er dan rekening mee dat de website wat minder goed werkt.

Kies een categorie
Home Klantenservice Klachten en garantie Ik heb een klacht over een artikel

Ik heb een klacht over een artikel

Heb je een klacht over een van onze artikelen? Wat jammer! We zoeken natuurlijk graag een oplossing samen met jou. Neem het artikel en de bon mee naar een van onze winkels. Daar helpt een medewerker je graag verder.

Kan ik bij een klacht contact opnemen met de klantenservice?

Wij hebben liever dat je met een klacht naar de winkel gaat. Waarom? Omdat we dan direct een oplossing voor je kunnen vinden. Bij de klantenservice zijn we afhankelijk van foto’s van een beschadigd of kapot artikel. Bovendien duurt de terugbetaling of verzending van een nieuw artikel wat meer tijd dan in de winkel. Wil je snel geholpen worden? Ga dan even langs bij de Scapino-winkel bij jou in de buurt!

Nieuw artikel of geld terug

Een kapot artikel vervangen we natuurlijk graag voor je. Liever je geld terug? Dat kan ook. Overleg je mogelijkheden met de winkelmedewerker. Wij willen graag dat jij tevreden weer naar huis gaat.