Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie, dit geldt overigens ook voor artikelen in de sale. Heb je een vraag over je bestelling? Of zijn je nieuwe schoenen binnen een korte periode kapot gegaan? Ondanks alle kwaliteitscontroles kan het voorkomen dat een artikel niet de kwaliteit heeft waar we naar streven.

Klachtenprocedure
Wij vragen je om met het artikel én de kassabon naar een Scapino winkel bij je in de buurt te gaan. Heb je alleen een kopie van je pintransactie als aankoopbewijs? Dan vragen we je terug te gaan naar de winkel waar je het artikel hebt gekocht. Wil je toch naar een andere winkel gaan dan kan dat natuurlijk, maar vraag dan de originele kassabon op via onze klantenservice. Als je het artikel via de webshop hebt besteld, neem dan de bevestiging van je bestelling mee. Onze collega’s in de winkel zullen de klacht beoordelen en je vervolgens een passende oplossing bieden. Je kunt hierbij denken aan een gratis reparatie of een vervangend artikel. Is er duidelijk slijtage door intensief gebruik en/of verkeerd gebruik, dan vervalt je recht op garantie. 

Achteraf betalen via AfterPay
Heb je vragen of opmerkingen over de betaling aan AfterPay? Neem dan contact op met de afdeling Klantenservice van AfterPay, zij helpen je graag verder. Ze zijn op werkdagen van 08:00-20:00 uur en op zaterdag van 09:00-13:00 uur bereikbaar via 020-7230270 (standaard provider kosten) of per e-mail klantenservice@afterpay.nl