Cookies

Cookies, lekker. En functioneel. Met cookies maken we onze website beter en persoonlijker voor jou. Denk aan functionele cookies die de website goed laten werken. En analytische cookies waarmee we de website verbeteren. Met tracking cookies laten we jou persoonlijke content zien. Alles is dus op jou afgestemd. Superhandig. Als je onze website op deze wijze wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dit doe je door op "Oké" te klikken. Liever geen cookies? Hou er dan rekening mee dat de website wat minder goed werkt.

Kies een categorie
Home Klantenservice Verzenden Mijn bestelling is niet bezorgd

Mijn bestelling is niet bezorgd

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, versturen we ’s nachts een verzendbevestiging met daarin een track & tracecode. Met behulp van deze code kun je bekijken op welk tijdstip jouw pakket wordt bezorgd.

Was je onverwachts niet thuis tijdens de bezorging?

Geen probleem! De PostNL-bezorger kijkt dan of de bestelling bij de buren afgeleverd kan worden of komt de bestelling de volgende dag nogmaals aanbieden. De bezorger laat altijd een kaartje achter in je brievenbus, zodat je weet waar je bestelling is.

PostNL is niet langs geweest

Zou PostNL vandaag een bestelling leveren en heb je de bestelling niet ontvangen? Dat is heel vervelend! Controleer nogmaals de track & tracecode in je verzendbevestiging. Je ziet dan direct wanneer je bestelling geleverd gaat worden. In uitzonderlijke gevallen komt het helaas wel eens voor dat de bezorging vertraging oploopt.

Pakket is niet compleet

Het is natuurlijk vervelend als jij blij je pakketje openmaakt en er iets ontbreekt. Of een artikel beschadigd is. Onze klantenservice helpt je dan natuurlijk graag verder. Stuur een mail of chat met ons. Helaas is het door de enorme drukt tijdelijk niet mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen.