Kies een categorie
Home Klantenservice Verzenden Mijn bestelling is niet bezorgd

Mijn bestelling is niet bezorgd

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, versturen we ’s nachts een verzendbevestiging met daarin een track & tracecode. Met behulp van deze code kun je bekijken op welk tijdstip jouw pakket wordt bezorgd.

Was je onverwachts niet thuis tijdens de bezorging?

Geen probleem! De DHL-bezorger kijkt dan of de bestelling bij de buren afgeleverd kan worden of komt de bestelling de volgende dag nogmaals aanbieden.

DHL is niet langs geweest

Zou DHL vandaag een bestelling leveren en heb je de bestelling niet ontvangen? Dat is heel vervelend! Controleer nogmaals de track & tracecode in je verzendbevestiging. Je ziet dan direct wanneer je bestelling geleverd gaat worden. In uitzonderlijke gevallen komt het helaas wel eens voor dat de bezorging vertraging oploopt.

Pakket is niet compleet

Het is natuurlijk vervelend als jij bij je pakketje openmaakt en er iets ontbreekt. Of een artikel beschadigd is. Onze klantenservice helpt je dan natuurlijk graag verder. Stuur een mail of chat met ons. Helaas is het door de enorme drukt tijdelijk niet mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen.