Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Klantenservice Verzenden Mijn bestelling is niet bezorgd

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat versturen we ’s nachts een verzendbevestiging met daarin een track & trace code. Met behulp van deze code kun je bekijken in welke tijdzone jouw pakket wordt bezorgd.

Was je onverwachts niet thuis tijdens de bezorging?
Geen probleem! De PostNL bezorger kijkt dan of de bestelling bij de buren afgeleverd kan worden of komt de bestelling de volgende dag nogmaals aanbieden. De bezorger laat altijd een kaartje achter in je brievenbus, zodat je weet waar je bestelling is.

PostNL is niet langs geweest
Zou PostNL vandaag een bestelling leveren en heb je de bestelling niet ontvangen? Dat is heel vervelend! Controleer nogmaals de track & trace code in je verzendbevestiging. Je ziet dan direct wanneer je bestelling geleverd gaat worden. In uitzonderlijke gevallen komt het helaas weleens voor dat de bezorging vertraging oploopt.

Pakket is niet compleet
Ontbreekt er iets in je bestelling? Of is een artikel beschadigd? Stuur ons een mail of neem telefonisch contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!