Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Klantenservice Verzenden Mijn bestelling is niet bezorgd

Mijn bestelling is niet bezorgd

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, versturen we ’s nachts een verzendbevestiging met daarin een track & tracecode. Met behulp van deze code kun je bekijken op welk tijdstip jouw pakket wordt bezorgd.

Was je onverwachts niet thuis tijdens de bezorging?

Geen probleem! De PostNL-bezorger kijkt dan of de bestelling bij de buren afgeleverd kan worden of komt de bestelling de volgende dag nogmaals aanbieden. De bezorger laat altijd een kaartje achter in je brievenbus, zodat je weet waar je bestelling is.

PostNL is niet langs geweest

Zou PostNL vandaag een bestelling leveren en heb je de bestelling niet ontvangen? Dat is heel vervelend! Controleer nogmaals de track & tracecode in je verzendbevestiging. Je ziet dan direct wanneer je bestelling geleverd gaat worden. In uitzonderlijke gevallen komt het helaas wel eens voor dat de bezorging vertraging oploopt.

Pakket is niet compleet

Het is natuurlijk vervelend als jij blij je pakketje openmaakt en er iets ontbreekt. Of een artikel beschadigd is. Onze klantenservice helpt je dan natuurlijk graag verder. Chat, bel of mail met de Scapino-klantenservice.