Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Klantenservice Verzenden Mijn bestelling is niet compleet

Mijn bestelling is niet compleet

We willen graag dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Daarom verzenden we bestellingen soms vanuit verschillende winkelmagazijnen. Dit wil zeggen dat je verschillende pakketjes ontvangt. Soms komen die pakketjes op verschillende dagen binnen, nog eventjes geduld dus! Heb je na vijf werkdagen nog niet alles binnen? Dan kan je contact met ons opnemen. 

Betaal ik dan meer verzendkosten?

Voor één bestelling betaal je één keer verzendkosten. Ook als wij jouw bestelling in meerdere pakketten versturen. Het kan wel voorkomen dat op beide afleverbonnen verzendkosten staan. Je hoeft ze maar één keer te betalen!

Als er echt iets ontbreekt

Ontbreekt er écht iets in je bestelling? Of is een artikel beschadigd? Dat is heel vervelend! Stuur ons een mail of neem telefonisch contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!