Kies een categorie
Home Klantenservice Klachten en garantie Ik ben niet tevreden over een artikel

Ik ben niet tevreden over een artikel

Heb je een artikel gekocht en ben je er na enige tijd toch niet tevreden over? Ga dan naar de Scapino-winkel bij jou in de buurt. Misschien gaat het artikel snel kapot of laat de kwaliteit op een andere manier te wensen over. Dan horen we het graag van je! Zo kunnen we een oplossing voor je zoeken.

Artikel met productiefout

Bij een fabrieksfout is duidelijk dat het artikel niet naar behoren functioneert. Daarom helpen we je in zo’n geval graag verder in de winkel. Neem het artikel en de bon mee naar een Scapino-winkel en een medewerker zal je een oplossing bieden. Dat kan een vervangend artikel, reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag zijn.

Schade of defect in zeer korte tijd

Loop je net een maand op je nieuwe schoenen en zijn ze nu al versleten of zitten er na drie keer wassen gaten in je nieuwe T-shirt? Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Ga met de bon en het artikel terug naar de winkel. Dan zoeken wij een oplossing voor je!

Slijtage die je mag verwachten bij dagelijks gebruik

Is jouw artikel versleten doordat je het dagelijks gebruikt? Dan kunnen we niet altijd iets voor je betekenen. Artikelen slijten nou eenmaal. Als het jou opvalt dat jouw artikel wel héél snel versleten is, dan kan je natuurlijk wel naar de winkel gaan. Daar vertellen we je graag of we een oplossing voor je kunnen vinden.

Defecten en schade door verkeerd gebruik

Als je een artikel gebruikt op een verkeerde manier, dan kan het zijn dat het beschadigt. Dat valt niet onder de garantie van onze artikelen. In dit geval maak je geen aanspraak op een nieuw artikel of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Twijfel je? Neem het product dan mee naar de winkel en overleg het met een winkelmedewerker.