Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Klantenservice Bestellen Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, kan dat worden aangepast?

Zodra we je bestelling ontvangen, gaan wij aan de slag met de verwerking. Dat betekent dat we al heel snel geen gegevens meer kunnen aanpassen. Kom je er gelijk na het voltooien van de bestelling achter dat je adres niet klopt? Dan kan je ons bellen. We proberen dan de juiste gegevens in te voeren.

Als je pas later ontdekt dat je het verkeerde adres hebt ingevuld

Als je later pas beseft dat je het verkeerde adres hebt ingevuld, kunnen we dat niet meer veranderen. We bezorgen je pakket dan op het opgegeven adres. Wordt het pakketje aangenomen? Dan kan je het daar ophalen. Wordt je pakket niet aangenomen? Dan gaat het terug naar ons distributiecentrum. Je kan de artikelen in dit geval wel opnieuw bestellen.