Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Waar blijft mijn bestelling?

Waar blijft mijn bestelling?

Je hebt een pakketje besteld en je verwacht dat je bestelling binnen 3-4 werkdagen bezorgd wordt, maar hij is er niet… Vervelend, dat begrijpen we! Onze excuses voor het ongemak. Omdat je alleen online kan shoppen is het extreem druk. Niet alleen in onze webshop, maar ook bij alle pakketdiensten. Vaak treedt er daardoor vertraging op. Zodra je bestelling wordt meegegeven met PostNL ontvang je je track & tracecode met informatie over de verzending. Hier kun je de status van je bestelling volgen.

Door de extreme drukte kan het voorkomen dat een pakket 10 werkdagen onderweg is. Helaas moet je dus nog even op je pakketje wachten, maar we doen hard ons best om het zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen.

Wanneer moet ik contact opnemen?

Heb je na enkele dagen nog geen track & tracecode ontvangen? Geeft de track & trace aan dat het pakketje geleverd is, maar heb je het niet ontvangen? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken voor je uit waar je pakketje is.