Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie
Home Klantenservice Bestellen Waar blijft mijn bestelling?

Waar blijft mijn bestelling?

Je hebt voor 22:00 uur besteld en je verwacht dat je bestelling de volgende dag bezorgd wordt. Maar hij is er niet… Vervelend, dat begrijpen we! Daarom waarschuwen we op de website dat in drukke periodes de levertijd wat kan oplopen.

Vertraging bij PostNL

Op dit moment heeft PostNL het heel druk met de levering van alle pakketten. Je pakketje kan hierdoor enkele dagen later bezorgd worden. Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Maar je pakketje blijft liggen bij PostNL.

Wanneer moet ik contact opnemen?

Heb je na enkele dagen nog geen track & tracecode ontvangen? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken dan voor je uit waar je pakketje blijft.