Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
Je kan je artikel(en) gratis retourneren in een Scapino-winkel wanneer deze weer geopend zijn. Je hoeft je geen zorgen te maken over het verstrijken van de retourperiode. Als de winkels eenmaal weer open gaan kun je de artikelen daar gratis ruilen of retourneren. Dit geldt voor zowel winkelaankopen en online bestellingen.
Wil je liever het pakket terugsturen via een pakketdienst? Dan zijn hier kosten aan verbonden. Je kan het pakketje retoursturen via PostNL of een andere pakketdienst, of je retourneert het pakketje via ons PostNL antwoordnummer.
Retourneren via het PostNL antwoordnummer
Retourneren via het PostNL antwoordnummer kost €3,95. Dit is alleen mogelijk bij bestellingen vanuit Nederland. Hierbij vermeld je onderstaand antwoordnummer op je pakket:
Scapino Webshop
Antwoordnummer 243
9400 VB Assen
Retourneren via ons antwoordnummer kost €3,95. Heb je betaald met iDeal? Dan worden de retourkosten ingehouden van het bedrag dat teruggestort wordt na het verwerken van je retour. Heb je voor AfterPay gekozen als betaalmethode? Dan wordt je factuur aangepast. Zodra je de volledige bestelling retourneert, krijg je van AfterPay een factuur met de retourkosten.
Retourneren via een pakketdienst
Naast retourneren via het PostNL antwoordnummer kun je er ook voor kiezen om het via een pakketdienst naar keuze te retourneren. Dit is op eigen kosten:
Je stuurt het pakketje naar onderstaand adres:
Modexpress
T.a.v. Scapino Webshop
Vossenbeemd 111G
5705 CL Helmond
Meer info over jouw ruil- en retourmogelijkheden