Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de website en om je een optimale winkelervaring te bieden. Klik hier om aan te geven welke cookies je niet wilt accepteren. Als je geen keuze maakt en verder gebruik maakt van de website, dan gaan we ervan uit dat je alle cookies accepteert.

Kies een categorie

Lokale bezorgservice van Scapino

Helaas zijn alle Scapino-winkels gesloten naar aanleiding van de coronamaatregelen. Je favoriete Scapino-items kan je natuurlijk nog wel online shoppen! We hebben de winkelvoorraad gekoppeld aan de webshop voorraad. Hiermee proberen we ervoor te zorgen dat jouw favoriete artikel op voorraad is. Door de vele online bestellingen hebben de pakketbezorgers het enorm druk. We willen zorgen dat je je pakketje op tijd in huis hebt. Daarom hebben wij ervoor gekozen om een Scapino-bezorgservice op te zetten. Onze medewerkers brengen je bestelling persoonlijk bij jou thuis.

Kies, bestel en wij komen eraan!

Hoe we dat doen? Heel eenvoudig! Jij doet niets anders dan normaal. Je kiest jouw favoriete Scapino-item uit en bestelt ze. We hebben een reeks auto’s door heel Nederland rijden. Deze moeten ervoor zorgen dat jij je pakketje op tijd in huis hebt. We hebben onze systemen op zo’n manier ingericht dat we een efficiënte lokale bezorgservice kunnen bieden. Het dichtstbijzijnde filiaal brengt de producten bij jou thuis binnen een straal van 15 km. Met ruim 170 winkels is er een heel groot gedeelte van Nederland gedekt.

Jouw pakketje bezorgd door een Scapino-medewerker, maar ben je niet thuis?

Mocht het nou zo zijn dat een Scapino-medewerker voor je deur staat met je bestelling, maar er niemand thuis is? Geen probleem! We brengen je pakketje bij je buren. Je zal dan een briefje in je brievenbus vinden met het adres erop waar het pakketje op je ligt te wachten. Wanneer geen van beide buren thuis zijn, nemen we het pakketje weer mee en leveren we het af bij PostNL. Zij leveren het dan bij jou thuis.

Het retourneren van je producten

Heb je je pakketje binnengekregen, maar past deze net niet helemaal of vind je de kleur toch niet zo mooi? Geen probleem. We hebben de retourtermijn verlengd naar 60 dagen. Zo is het toch nog mogelijk om je pakketje te ruilen. Dit kan je dan doen als de winkels weer open zijn binnen die 60 dagen.

 

Veelgestelde vragen over de Scapino-bezorgservice

Wat nu als mijn adres buiten de 15 km van een Scapino winkel valt?
Met ruim 170 Scapino-winkels in Nederland hebben we een enorm groot deel van Nederland gedekt. Mocht jouw adres buiten de 15 km vallen dan wordt je pakketje alsnog gewoon verstuurd natuurlijk, maar dan door de reguliere pakketbezorger.

Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben bij aflevering?
Wanneer een Scapino-medewerker voor je deur staat en je bent niet thuis. Dan is er niets aan de hand! We brengen het pakketje bij een van je buren en doen een briefje in je brievenbus met het adres erop zodat je weet bij welke buren je moet zijn. Wanneer het afleveren bij de buren ook niet lukt, nemen wij het pakketje mee en brengen we het naar PostNL. 

Hoe kan ik nu een artikel retourneren of ruilen?
Het ruilen of retourneren van je gekochte artikelen is helaas niet meer mogelijk in de winkel. Je kan je pakketje wel op eigen kosten retourneren via een pakketdienst. Daarnaast hebben we de retourtermijn verlengd naar 60 dagen. Zodra onze winkels weer open zijn, kun je binnen de retourtermijn je pakketje kosteloos retourneren.

Wat als mijn gewenste artikel niet lokaal aanwezig is?
Met meer dan duizend artikelen op onze webshop kan het voorkomen dat je gewenste artikel niet meer op voorraad is in je lokale winkel. Maar geen probleem! Met meer dan 170 winkels in Nederland is er bijna altijd een winkel welke je artikel alsnog naar je toe kan sturen. We kijken hierbij naar de snelste bezorgoplossing. Je bestelling kan daarom bestaan uit meerdere deelleveringen.

Hoe snel kan ik mijn bestelling ontvangen?
We doen er in ieder geval alles aan om snel je pakketje te bezorgen. Dat is ook een van de redenen geweest om een eigen bezorgservice te starten. We kijken daarom eerst of je pakketje lokaal aanwezig is. Wanneer we weten dat een PostNL levering sneller is, laten we je pakketje bezorgen met PostNL. Mocht je 2 artikelen bestellen en artikel A is aanwezig in je lokale winkel, maar artikel B niet? Dan doen we er alles aan om in ieder geval artikel A zo snel mogelijk te bezorgen met onze lokale bezorgservice. Artikel B ontvang je via een PostNL levering. We bezorgen je pakketje ook met PostNL als het artikel buiten het bezorggebied van je lokale winkel ligt. 

Ik heb een vraag voor de klantenservice.
Heb je een vraag over je bestelling of over onze bezorgservice? Stel ze gerust. We doen er alles aan om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Het kan zijn dat de klantenservice lastiger te bereiken is dan dat je van ons gewend bent. Door de drukte hebben we opgeschaald met onze klantenservice zodat we je snel van een antwoord kunnen voorzien.

Wordt jouw vraag hierboven niet behandeld? Neem dan contact op met de klantenservice door een mail te sturen naar info@scapino.nl. Zij helpen je graag verder.